fredag den 16. juni 2017

Twine


 
 

Model: Twine af Helga Isager fra bogen "The Artisan"
Garn: Isager Tweed, Oak, og Drops silk mohair, natur.
(Her kunne jeg skrive en lang historie om, at jeg havde noget billigt mohair med nylontråd på lager, som viste sig at være så rædsomt, at det røg direkte i skraldespanden efter første strikkeprøve. Og pga lavvande i kassen blev garnalternativet Drops, som ikke er min favorit, men alligevel milliarder gange bedre end den anden kvalitet. Så kan jeg lære det; når noget virker for godt til at være sandt, er det det ofte også)
Pinde: nr 4 & 4,5
Str.: Large
Hot or NOT: Helt klart hot og en af de bedste sweatre, jeg nogensinde har strikket. Selv om jeg ikke er frygtelig vild med sydesnoningerne og Det alt for omfattende  monteringsarbejde, efter min smag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar