torsdag den 5. juli 2018

Stemningsbilleder





















6 kommentarer:

  1. Så mange smukke gamle huse! Er billederne fra Ærø?

    SvarSlet
  2. De er fra Ærøskøbing, Madame! Jeg husker ikke det præcise årstal, men byen brændte ca 1750, så der er ikke noget ældre end det.
    Det er en utrolig smuk og velholdt by, jeg kom her som barn, når vi holdt ferie på Tåsinge - det var min tipoldefar, som startede Ærøskøbing Træskibsværft :-)

    SvarSlet
  3. Så fint der er! Jeg har kun været på Ærø en enkelt gang, men husker udmærket, hvor idyllisk vi syntes der var.

    SvarSlet
  4. Ellen, hele øen er smuk, men for mig står Ærøskøbing som noget af det smukkeste og hyggeligste i Danmark - og så var jeg lidt for hurtig med årstallene i kommentaren til Madame, det var i 1629 byen brændte :-)

    SvarSlet
  5. Og jeg tror aldrig jeg har været på Ærø. Det er jo en fejl. Rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  6. Tak Lene, jeg kan varmt anbefale Ærø :-)
    Nu er vi i på Øland i Nordjylland hos min bror, så i går kørte vi næsten rundt i din baghave 😀

    SvarSlet