søndag den 2. oktober 2016

Enviro-Mental

We've gone completely enviro-mental.
Min kollega og jeg strikker miljørigtige karklude efter en gratisopskrift fra Drops, som hedder Waffle Love. Vi hr stiftet WWWLC - the World Wide Waffle Love Club (du lyder pervy, mor!). Der går præcis 1 nøgle Drops Paris til sådan en klud. Den er ikke helt kvadratisk, men nok praktisk og god.
Disse her er strikket på pind nr 4 af garn af genanvendte jeans. En af mine garnpushere, Tante Hanne i Odder, har tilbud på garnet - 8-9 kr nøglet. Det er ok, men batter nok desværre ikke rigtig meget i det store klimabillede. Lidt har også ret. Det minder mig om, at jeg snart skal have lavet mere olivensæbe, min egen fortolkning af den berømte Alepposæbe. Jeg tror ikke, vi skal regne med megen sæbe fra Aleppo lige pt. Så må man jo selv igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar