onsdag den 2. november 2016

Endnu en juledug

Dagens eneste juleprojekt bestod i at vaske den nyindkøbte, skotskternede juledug. Jeg køber en ny juledug på tilbud! hvert år, det er en tradition. Nogle gange er det en stofdug, men som oftest er det en voks- eller plastikdug. Du ville nok ikke gætte det, men jeg er ikke typen, som stryger stofduge året rundt :-).
Men til jul og nytår dyrker jeg min konservative side og så skal der saftsuseme nystrøget dug på bordet.
Den skotskternede kommer til at se flot ud sammen med "Mr. O'Brien's plates"
Mr. O'Brien er en ældre medborger ovre i Wales, som jeg har købt nogle virkelig flotte tallerkener af til "det grimme stel" og vi har begge haft tonsvis af sjov med at få transaktionen igennem eBay's system..
Virkelig, virkelig sjov og rar mand - så han får også en juletanke.
Jeg venter med at stryge dugen til sidste øjeblik, men nu er den ihvertfald klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar