mandag den 18. september 2017

Guldsandaler, swimmingpool og ferieallergi

Om lidt er ferien forbi og det er slut med guldsandaler og swimmingpools.

Guldsandal - i love it!

Swimmingpool - årets sidste cocktail.

Det blev en lidt stille ferie denne gang, for åbenbart er det mit lod i livet at afvikle sygdom i ferierne - jeg er enhver arbejdsgiver i konkurrencestatens våde drøm. 
Et massivt udbrud af norovirus eller roskildesyge, om du vil, nedlagde flere hundrede mennesker i løbet af denne uge inklusiv rejseselskabets guider. Over 200 måtte have lægehjælp, endnu flere var syge og klarede sig igennem på egen hånd, således også vi og vore naboer.
Vi kom igennem det og blev hurtigt friske igen, selv om jeg en overgang fantaserede om at jeg havde tarmslyng og ville ende mit liv mellem hænderne på en Adonis af en kirurg i et tilbagestående sundhedsvæsen inde i Preveza. Stefan var endnu ikke blevet dårlig og i min febervildelse var jeg noget mere end stødt på mancetknapperne over, hvor roligt han tog min forestående bortgang.
Vi nåede et par strandture og en fantastisk udflugt og resten af tiden slappede vi af og læste ved poolen og det var sådan set ok.
Bedre held næste år, tænker jeg, og håber at jeg ikke har udviklet en decideret allergi overfor feriekonceptet som sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar