fredag den 25. januar 2019

Jeg bor til leje på Huawei...

Så døde batteriet på min elskede IPhone og indtil jeg har fået det skiftet og reddet min musik og mine billeder, må jeg lide den tort, at bruge Stefans gamle android telefon, som objektivt set nok er 1000 gange bedre, men ærligt talt en temmelig mærkelig anordning for en inkarneret IPhonepige som mig. Gammel er nok så meget sagt, Stefan skifter telefon pænt ofte, hvor jeg bruger mine op til de simpelthen dør mellem hænderne på mig på de allermest uheldige tidspunkter.

Telefonskiftet har bevirket at jeg af en eller anden grund nu er smækket ude fra alle mulige profiler på sociale netværk, bla min nye fb-profil, som jeg for engangs skyld var blevet en lille smule glad for. Jeg kan heller ikke besvare kommentarer på bloggen her.
Det løser sig måske.
Den eneste fordel er kameraet og jeg skal da hilse at sige, at Stefan har kørt med nogle pænt fordelagtige portrætfiltre i det kamera - man ser ud som om, man ikke er en dag over 20, når man tager sig en selvfed med det kamera!

Det korte af det lange er, at jeg har besluttet at sanere ud i de digitale platforme, jeg har efter princippet live & let live. Og eftersom bloggen her nærmest er døende, så bliver den i snarest fremtid udsat for medlidenhedsdrab, ihvertfald et midlertidigt et af slagsen. Tiderne og blogmediet har ændret sig. Jeg savner at skrive om noget saftigt og kraftigt, eller ihvertfald bare noget for mig vedkommende, men det er som om jeg hvergang der skal trykkes "udgiv" går i stå pga de overvejelser, som uvægerligt melder sig om det er for meget, for privat, for meget...mig :-)
Og så bliver det hele ved tanken.

Måske finder jeg igen balancen og måske ses vi så igen her, men indtil da, må du have det så pænt.

2 kommentarer:

  1. Du er jo desværre ikke den første, der siger farvel til denne type medie, men jeg vil savne dine indlæg.

    SvarSlet
  2. Øv - men forhåbentlig på gensyn!

    SvarSlet