tirsdag den 15. januar 2019

Tøsetur til Manchester

Ok, tøser og tøser... - ihvertfald var vi 8 kvinder i alderen ca 40 til 75 og en enkelt ungersvend på 17, som tog på weekendtur til Manchester, inviteret af min veninde, soon to be psychiatrist OG inkarneret Manchester United fan. “In the end we’re all United” som hun siger.
Nu er det ikke rigtig oplagt at invitere mig med på hverken skiferier eller fodboldture, men heldigvis er jeg et menneske, som let begejstres af andres begejstring, så jeg morede mig stort.
Anyway, det var mest god mad, drikke og shopping og der kan de fleste vel være med.
















Jeg havde en fest med at få al den billige håndkøbsmedicin, en Giant Gummy Bear og nogle laksefarvede inkontinenstrusser - som iøvrigt gjorde stor lykke på den lokale pub i Old Trafford! - gennem lufthavnens securitycheck. Blev åbentbart fældet af the Gummy Bear og bedt om at åbne kufferten til stor morskab for både rejseselskabet OG securitystaff. Jeg blev dog sendt hjem med et”Have a nice flight and try to behave Yourself -  if that’s remotely possible!”
Det er det nok ikke, men det var en sjov tur og lige hvad, jeg trængte til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar