onsdag den 27. juli 2016

You can ring my Bell...



Så blev "klokkerne" færdige. De skal bare lige tørre og have en række knapper. Jeg klokkede i det et par gange og for en gangs skyld, kan jeg ikke give designeren skylden. Min koncentrationsevne har set bedre dage.
Model: Nightingale
Design: Helga Isager
Str: M
Garn: Blackhill højlandsuld, Løkken strand ( max 150 g) og superfine Alpaca, caffe latte ( tror jeg nok)( lidt over 100 g)
Pinde: Addi lace 3,5 og 4
Ændringer: Ork ja :-). Strikkede vendestrik på den sidste række klokker under barmen, så ryggen blev lidt kortere og forstykkerne mere i kropsfacon. Stort hit, si'r jeg bare!
Det bedste ved at strikke veste er, at de ingen ærmer har. Det værste er, at jeg endnu har til gode at finde ud af at bruge sådan en i min garderobe. Men mon ikke det går?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar